Nowe formularze w systemie STREFA
Uwaga! Sprawozdania roczne należy składać w systemie STREFA poprzez zakładkę Formularze.
1. Wzory dokumentów niezbędnych do rejestracji
- Wzór oświadczenie – potwierdzenie adresu mailowego
- Wzór upoważnienie do systemu STREFA – osoba fizyczna działalność
- Wzór upoważnienie do systemu STREFA – firma
2. Film instruktażowy jak zarejestrować konto w STREFIE
4. Regulamin korzystania z systemu STREFA
6. Najczęściej zadawane pytania
Nie mogę zalogować się do systemu.
Do systemu można się zalogować dopiero po aktywacji konta przez pracownika PANA, czyli po otrzymaniu wiadomości o treści „Twoje konto w systemie STREFA zostało aktywowane (…).”
Nie mogę dołączyć wymaganych dokumentów podczas rejestracji.
Wymagane dokumenty należy złożyć przy rejestracji konta za pomocą opcji „dodaj plik”. Ładowanie załączników jest uzależnione od ich rozmiarów i może potrwać dłużej.
Ile mam czekać na potwierdzenie rejestracji konta?
Konta aktywowane są według kolejności zgłoszeń oraz po pozytywnej weryfikacji przez pracownika PANA prawidłowości wymaganych dokumentów. Potwierdzeniem aktywacji konta jest wiadomość o treści „Twoje konto w systemie STREFA zostało aktywowane (…).
UWAGA! Zarejestrowanie konta nie powoduje jego automatycznej aktywacji. Potwierdzenie i aktywacja konta trwa minimum 24 godziny od momentu jego utworzenia (z wyjątkiem dni wolnych od pracy). Podanie nieprawidłowych lub niepełnych danych oraz dokumentów rejestracyjnych wydłuża proces aktywacji.
W celu uzyskania dodatkowych informacji dotyczących funkcjonowania systemu STREFA, pytania prosimy kierować na adres mailowy: strefa@pana.gov.pl.
Problemy techniczne występujące podczas korzystania z systemu STREFA prosimy zgłaszać na adres: strefa@pana.gov.pl
z wykorzystaniem Formularza kontaktowego