Polska Agencja Nadzoru Audytowego zakończyła społeczną kampanię informacyjną promującą badanie sprawozdań finansowych. Od 7 do 13 lutego spot PANA o kluczowym znaczeniu badania sprawozdań finansowych dla bezpieczeństwa gospodarki był emitowany w kilkunastu kanałach ogólnokrajowych i regionalnych TVP. Szacuje się, że spot obejrzało nie mniej niż 2,5 miliona telewidzów. 7 lutego emisję spotu audio rozpoczęło Polskie Radio na antenie Programu 1, Trójki i Polskiego Radio 24. Emisja zakończyła się 28 lutego i zgodnie z dostępnymi danymi, spot wysłuchało 1,6 miliona słuchaczy.
Informacja o społecznej kampanii informacyjnej PANA promującej badania sprawozdań finansowych została zamieszczona w 26 tytułach prasowych oraz na 52 portalach internetowych. Informacje o kampanii oraz badaniach sprawozdań finansowych były również udostępniane w mediach społecznościowych.
– Była to pierwsza kampania społeczna Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego i informacje zwrotne, które otrzymaliśmy od przedsiębiorców i inwestorów, świadczą o tym, że była ona potrzebna. Naszym celem było przypomnienie o tym, że badanie sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta to nie tylko obowiązek ustawowy ale również szansa na pozyskanie informacji o rzeczywistej sytuacji danego podmiotu gospodarczego. W ramach naszych działań nadzorczych dbamy natomiast o to, aby jakość pracy biegłych rewidentów i firm audytorskich była jak najwyższym poziomie. Takimi działaniami przyczyniamy się do zwiększenia świadomości społecznej oraz do zwiększenia bezpieczeństwa obrotu gospodarczego w Polsce – mówi prezes PANA, Marcin Obroniecki.