Podsumowanie kampanii społecznej PANA na temat znaczenia badań sprawozdań finansowych

Podsumowanie kampanii społecznej PANA na temat znaczenia badań sprawozdań finansowych

Polska Agencja Nadzoru Audytowego zakończyła społeczną kampanię informacyjną promującą badanie sprawozdań finansowych. Od 7 do 13 lutego spot PANA o kluczowym znaczeniu badania sprawozdań finansowych dla bezpieczeństwa gospodarki był emitowany w kilkunastu kanałach ogólnokrajowych i regionalnych TVP. Szacuje się, że spot obejrzało nie mniej niż 2,5 miliona telewidzów. 7 lutego emisję spotu audio rozpoczęło Polskie Radio na antenie Programu 1, Trójki i Polskiego Radio 24. Emisja zakończyła się 28 lutego i zgodnie z dostępnymi danymi, spot wysłuchało 1,6 miliona słuchaczy.

Informacja o społecznej kampanii informacyjnej PANA promującej badania sprawozdań finansowych została zamieszczona w 26 tytułach prasowych oraz na 52  portalach internetowych. Informacje o kampanii oraz badaniach sprawozdań finansowych były również udostępniane w mediach społecznościowych.

– Była to pierwsza kampania społeczna Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego i informacje zwrotne, które otrzymaliśmy od przedsiębiorców i inwestorów, świadczą o tym, że była ona potrzebna. Naszym celem było przypomnienie o tym, że badanie sprawozdania finansowego przez biegłego rewidenta to nie tylko obowiązek ustawowy ale również szansa na pozyskanie informacji o rzeczywistej sytuacji danego podmiotu gospodarczego. W ramach naszych działań nadzorczych dbamy natomiast o to, aby jakość pracy biegłych rewidentów i firm audytorskich była jak najwyższym poziomie. Takimi działaniami przyczyniamy się do zwiększenia świadomości społecznej oraz do zwiększenia bezpieczeństwa obrotu gospodarczego w Polsce – mówi prezes PANA, Marcin Obroniecki.

Mateusz Dziób

https://pana.gov.pl

Skip to content